30 de ani de experientă în karting …
Când BRP a început activitatea in karting în anii 1980, compania a dominat piata, din cauza experienței sale extinse în motoarele 2 timpi de înaltă performantă. Motoarele Rotax au câștigat titluri la cel mai inalt nivel – și încă sunt lider la nivel mondial.
În 1997, compania a lansat un nou concept de motor pe baza experienței sale extinse de tehnologie 2 timpi pentru aplicații in karting: motorul Rotax 125 MAX cu numeroase caracteristici noi pentru lumea kartingului.
2014 – Introducerea Rotax 125 MAX EVO – următoarea generație de motor Rotax MAX.
2013 – 30 de ani de karting la BRP.
2011 – 70.000 motoare Rotax MAX fabricate.
2009 – 60.000 motoare Rotax 125 MAX fabricate. 10 ani de la primul Rotax MAX Challenge Grand Finals.
2007 – Introducere de Rotax 125 Micro MAX.
2006 – deschiderea pieței pentru toți producătorii de șasie pentru motorul Rotax 125 MAX DD2.
2004 – Introducerea motorului Rotax 125 Mini MAX.
2003 – 25.000 Motoare Rotax 125 MAX fabricate.
2002 – oprirea fabricatiei motoarelor Rotax 100 cmc .Introducerea pe piață a motorului Rotax 125 MAX DD2 – sistem inovator de acționare chainless cu cutie de viteze în 2 trepte. Introducerea kartului Rotax RM1.
2000 – Introducerea motorului Rotax 125 Junior MAX. Prima finala mondiala Rotax Max.
1999 – Startul primei serii Rotax MAX Challenge.
1997 – Introducerea motorului Rotax 125 MAX.
1995 – Omologarea CIK a noulului sistem “transmisie stanga”pentru motarele cu valva rotativa si “muzicuta”
1992 – Introducerea motorului “piston port” Rotax 100cmc. (Clasa CIK / ICA-Junior)
1986 – Introducerea motorului cu supapa “muzicuta” Rotax 100cmc (Clasa CIK / ICA)
1983 – Introducerea legendarului motor Rotax 100cc cu supapa rotativa pentru kart. (clase CIK / FIA și FSA )
Rotax Max Challenge Romania 2016 ( RMC ) este o competitie monomarca ( motorizare Rotax ), organizata de Road Runner Racing SRL – distribuitor Rotax Max Romania in parteneriat cu Federatia Romana de Karting – Autoritate Sportiva Nationala in Romania.
Competitia se va desfasura in cadrul etapelor Campionatului National de Karting 2016.
Fenomenul Rotax a evoluat pozitiv in ultimii 16 ani datorita conceptului de motoare identice si fiabile si a organizarii anual a Rotax Max Challenge Grand Finals ( RMCGF ) denumita popular Olimpiada kartingului.
Romania va participa la RMCGF 2016 ce va avea loc in perioada 16-22 octombrie pe Circuito Internazionale di Napoli – Sarno – Italia, cu un pilot la clasa Rotax Max senior ( loc rezervat deja ) si cu piloti la clasele Micro Max si Mini Max ( locuri ce vor fi atribuite in decursul anului 2016 ). Locurile in RMCGF vor fi atribuite castigatorilor RMC Romania 2016. In RMCGF toate materialele de concurs ( kart, anvelope, combustibil ) sunt puse la dispozitie fara costuri de catre BRP-Rotax.
La aceasta adresa gasiti informatii in limba engleza http://www.rotax-kart.com/en/Home